Известие

Collapse
No announcement yet.

Скърцане от носачи на Алфа 147

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от novice Покажи съобщение
    Eми освен за да купувам първа кола да ходя сам... и да се връзвам на приказки на продавачи от сорта на перфектна боя, без ръжди, като нова и обслужен двигател, при положение, че цялата кола е пребоядисана и отзад пуши... Има неща, които неопитното око не хваща. Човекът само дава мнение и препоръки какво да гледам при длуги огледи дори без него, дали колата струва или не. Крайното решение си го взимам аз естествено.
    Гумите и джантите ще ги сменя ако въобще сколасам да я купя, след компютърната диагностика и огледа отдолу, защото тези 17-ки първо не са подходящи за българските лунни кратери и павета и второ, защото да им купувам гуми значи все едно да правя още едни носачи х4... А гумите просто са си износени. Салонът не е належащ, просто шофьорската седалка е тръгнала, като на повечето 147-зи в БГ и защото не понасям тази найлонова тапицерия.
    Спирачките мисля, че е нормално да се обслужат, а пружините може да изкарат известно време, но предпочитам да ги сменя. Но нека мине утрешният ден да я прегледаме отдолу и отвътре електрониката и ще видим. Ще я покажа тук, ако реша да капарирам.
    Нещо не мога да схвана за тези найлонови седалки ! Седалките или са от естествена кожа или от текстил.Мойте примерно са от текстил черни и са запазени все едно не е сядал никой но не са найлонови.Ако искаш да си возиш газа у кожа трябва да извадиш и пари.А не да си тръгнал с 1000€ да си купуваш кола от 2007г нагоре
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
    Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
    sigpic

    Comment


    • #62
      Не съм с 1000Е, кой го каза? 7К лв. малко ли са?! И срещу тях в автокъщите ми предлагат пребоядисан дарак уж от 2008-ма, дето не пали от раз... е*ем ти и предлагането!
      Найлонови имам предвид точно тоя гнусен черен текстил като на евтин офис стол. Не мога да го понасям!
      Днес я минахме при Лисан тая Алфа, която не толкова аз съм харесал, колкото тоя моя познат, механикът в Пежо уж я е харесал заради сервизната книжка и двигателя. И още си я харесва. Нищо, че при Лисан за смяна излязоха освен дисковете и накладките, още задното гърне, носачи отпред и отзад, една биалетка, евентуално натакък във времето гарнитура на главата и отдолу не е като да не е тръгнала ръждата вече...
      Моят познат разправя за някаква обработка с парафин на ръждата, която държала 2г., макар че нали приказката за ръждата и жената...
      Иначе при Лисан имаше една червена Алфа с бежова кожа вътре, на която той и бил правил ремонт на двигателя тъкмо, след като последният си бил глътнал вихровите клапи. Бил и правил и съединителя. Щяла да бъде за продан и моят човек не и беше навит, понеже е от Италия и двигателят вече бил правен тук, обаче дори на пръв поглед, без да съм я виждал на подемника, пружините и бяха далеч по-здрави от на австрийския дарак, който гледахме. Иначе собственикът просто го нямаше да питам за цена. А гледам няма червена 150 коня по обявите. Общо взето около София нищо читаво от 2008-ма - и двете от 2008-ма дето ги има около София не палят от раз през лятото, а и Лисан и моят човек казват, че това не е нормално.
      Вие нещо да препоръчате? Някой доверен човек да внесе кола? Или да имате инфо за тая червената или друга кола на познат, която да се продава, да е около 2008-ма и да става за нещо, освен ремонти?
      Че тая дето я гледахме днес е обявена на 5.3, търговецът би я свалил до към 4.9, но като гледам колко пара ще глътне, отива на поне 2К само за ремонти и смяна на износени консумативи и то след първончален преглед. Иначе на компютъра двигателят не изпя някакви проблеми, обаче километрите не се четяха. По километраж - 168 000.
      Естествено хайтавото окачване в мокрото днес не издаваше никакъв звук. Но според Лисан подскачането и при най-малкото движение на волана е от това, че има много неща за смяна по окачването.
      Вече се обърках дали да търся кола от немските държави, с ръжда отдолу но гледана иначе или италианска с щети по двигателя. Според моя механик, по-гледаните коли в Германия също минавали процедурата по запълване на кухините с парафин и той я бил научил от там. Но не се прилагала на всички коли, а по желание на клиента.
      Last edited by novice; d.m.y г., 03:10.
      За какво му е на човек манекенка, като си има Алфа 147...

      Comment


      • #63
        Колкото и да те убеждават, че колата е обслужена не им вярвай. За сега колкото пъти са казвали, че е обслужена , винаги излиза обратното. Автокъщата гледа след като вземе колата да вложи максимално малка сума пари, за да я напудри и после да ти я набута като перфектния автомобил. Смени си всичко по ремъците и ролките пък те нека са "обслужени". Мен ако питаш вземи си кола от човек, който я е карал. Поне има доста по-голям шанс да попаднеш на добър автомобил. Иска не иска ще трябва да я поддържа, за да го закара където иска

        П.С. Колегите са прави, по-добре изчакай докато намериш читав.. поне с не толкова видими забележки, отколкото после да съжаляваш... А повярвай ми, има ли нещо сериозно повредено по тая Алфа... ще ти изпразни джобовете Задължително на диагностика преди покупката!!!!!!
        Last edited by zombiran; d.m.y г., 07:22.

        Comment


        • #64
          Хора, набелязал съм няколко коли от Германия вече, писна ми да гледам кочините по родните автокъщи. Имате ли някой познат, който да докара кола до 4К евро нетна стойност само на автомобила от там до тук? Кола по поръчка или ако сметне той и намери по-добра от там?
          Ясно е, че ще се обслужи преди да се кара колата, но не искам да и правя основен ремонт за едва ли не половината цена на която я купувам, като тази, която огледах тук тази седмица. Междувременно продавачът е свалил обявата, вероятно осъзнавайки, че в това състояние трудно ще вземе 5 хилки за кола с ръжда и разтропано окачване.
          За какво му е на човек манекенка, като си има Алфа 147...

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от novice Покажи съобщение
            Хора, набелязал съм няколко коли от Германия вече, писна ми да гледам кочините по родните автокъщи. Имате ли някой познат, който да докара кола до 4К евро нетна стойност само на автомобила от там до тук? Кола по поръчка или ако сметне той и намери по-добра от там?
            Ясно е, че ще се обслужи преди да се кара колата, но не искам да и правя основен ремонт за едва ли не половината цена на която я купувам, като тази, която огледах тук тази седмица. Междувременно продавачът е свалил обявата, вероятно осъзнавайки, че в това състояние трудно ще вземе 5 хилки за кола с ръжда и разтропано окачване.
            Като ти тропа окачването ще го смениш ! Горни и долни носачи в БГ са ти 500-550 лева и после ще си джиткаш 100 000+км.А като гледам си на пари щом искаш кола за 4000 €. Това да ти докара някой кола е пълна глупост,не седнеш ли ти в нея и запалиш и се повозиш преди това...Така,че от чужбина може ама и ти да си там.Щото като чета постовете ти си много капризен
            "А който е много капризен после му излизат мазоли на дясната ръка"
            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
            Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
            sigpic

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от novice Покажи съобщение
              Хора, набелязал съм няколко коли от Германия вече, писна ми да гледам кочините по родните автокъщи. Имате ли някой познат, който да докара кола до 4К евро нетна стойност само на автомобила от там до тук? Кола по поръчка или ако сметне той и намери по-добра от там?
              Ясно е, че ще се обслужи преди да се кара колата, но не искам да и правя основен ремонт за едва ли не половината цена на която я купувам, като тази, която огледах тук тази седмица. Междувременно продавачът е свалил обявата, вероятно осъзнавайки, че в това състояние трудно ще вземе 5 хилки за кола с ръжда и разтропано окачване.



              Ами колега ако си платиш като хората на човек да ти я докара,за мерси едва ли някой ще се навие да се блъска до Германия и назад........Аз живея в Холандия тука колите са малко по скъпи от Германия,но доста по запазени и на реални км,понеже тука за разлика от Германия връщането на км е престъпление.........Гледам такива алфички тука почват от 2250 евро и стигат до 6к.
              SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

              Comment


              • #67
                Според мен бързаш прекалено. Ако покупката не ти е спешна потърпи известно време докато си намериш твоята. Кола се кара от чужбина ако финансите не са от първостепенно значение, иначе рискуваш да вземеш същия дарак, че даже и с надценка, особено ако ще ти я кара Филан Кишията с който си се свързал в нета и дори не го познаваш.

                Винаги излизат нови оферти, все ще излезе някоя като хората, на разумна цена и определено без толкова голям риск да се "наиграеш". Каквото и да решиш - успех!


                Comment


                • #68
                  Ами при положение, че се свързах с няколко души в Германия - питам ги за колите, скорости, мотор, ръжди - казват ок са колите, без ръжда и даже имат TUV. А всички знаем какво е TUV и че той не се минава току така, като българския ГТП.
                  Да, капризен съм, не искам ръждив и разтропан боклук или нещо, което е с негледан двигател и което иска един чувал с пари за да стане кола. За мен не е нормално да пръсна близо 8 бона за кола от автокъща и тя да се нуждае от ремонт за още 1-2 бона, за да става за нещо въобще и то да е с недоказана история. И най-малкото жените от вкъщи също ще се возят в тая кола, всички знаем какви мрънкала са жените, когато пръснем някакви пари за един боклук и му станем роби да го поддържаме после, нали?
                  Никъде не съм казал някой да ми я кара за без пари за едните сини очи и усмивка, определих каква е стойността на колата, а плюс нея ще се договаряме с човека, който би я докарал и затова питам и тук, ако имате познат, проверен човек, който да е вършил такава работа на хора от форума и те да са останали доволни от него. Явно няма, здраве да е, ще търся други канали за действие.
                  Окачване може и да се прави, ма на тая кола, която гледах не беше само за окачването. Беше тръгнала и ръждата отдолу, а жена и ръжда тръгнати ли, всички знаем, спиране няма. Иначе колата се нуждаеше от нови гуми и джанти, понеже със 17-ките джанти е като рапърска кола и вози като КАМАЗ. Който се е возил на руски камион, ще ме разбере. Отделно гумите за тях струват майка си и баща си.... Салонът се нуждае от смяна, понеже беше опърпан. Дисковете и накладките отпред и отзад, задното гърне, евентуално гарнитурата на главата отложена във времето и съедитинеля с маховика. Имаше си добра сервизна клнижка вярно, ма на тоя добър мотор за 5К освен да му купя едно евтино но запазено италианско 4-врато купе за 2К с мотор тоталка и да им направя сватба после, вместо да се занимавам с ремонти и да отворя магазин за части за 147 с остатъците... Та така...
                  За чакане... аз имам книжка от 8г. и нямам кола. Тука от 1 година планирам как да си направя площадка за паркиране и врата на оградата и тъкмо ги попривършвам. Нормално вече да искам да си взема кола, нали?
                  Last edited by novice; d.m.y г., 20:52.
                  За какво му е на човек манекенка, като си има Алфа 147...

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от novice Покажи съобщение
                    Ами при положение, че се свързах с няколко души в Германия - питам ги за колите, скорости, мотор, ръжди - казват ок са колите, без ръжда и даже имат TUV. А всички знаем какво е TUV и че той не се минава току така, като българския ГТП.
                    Да, капризен съм, не искам ръждив и разтропан боклук или нещо, което е с негледан двигател и което изска един чувал с пари за да стане кола. За мен не е нормално да пръсна близо 8 бона за кола от автокъща и тя да се нуждае от ремонт за още 1-2 бона, за да става за нещо въобще и то да е с недоказана история. И най-малкото жените от вкъщи също ще се возят в тая кола, всички знаем какви мрънкала са жените, когато пръснем някакви пари за един боклук и му станем роби да го поддържаме после, нали?
                    Никъде не съм казал някой да ми я кара за без пари за едните сини очи и усмивка, определих каква е стойността на колата, а плюс нея ще се договаряме с човека, който би я докарал и затова питам и тук, ако имате познат, проверен човек, който да е вършил такава работа на хора от форума и те да са останали доволни от него. Явно няма, здраве да е, ще търся други канали за действие.
                    За чакане... аз имам книжка от 8г. и нямам кола. Тука от 1 година планирам как да си направя площадка за паркиране и врата на оградата и тъкмо ги попривършвам. Нормално вече да искам да си взема кола, нали?



                    Колега колега имаш още бая да учиш за подземния живот на картофите...........Понеже Германия ми е на 35км и по едно време ходих всяка сутрин да си пия кафето там та имам доста преки наблюдения върху колите там.Не си мисли че една кола като е минала TUV е в перфектно техническо състояние.Това са само легенди в България създадени някога от джамбазите за да си продават по бързо колите.Ако имаш връзки в Германия в тия среди могат да ти минат колата на TUV с хлопащи носачи,протъркани гуми и почти не светещи фарове и т.н.Ако не ти се занимава можеш и самия документ да си го купиш.И това че там колите нямали ръжда жестоко се лъжеш.........Точно там и в Австрия са най-големите ръжделници поради причината че хвърлят много силни соли зимно време,които разкатават мамата на каросерията.Там и коли с поцинковани каросерии ръждясват яко,та представиси ако е с непоцинкована.
                    SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от novice Покажи съобщение
                      За чакане... аз имам книжка от 8г. и нямам кола. Тука от 1 година планирам как да си направя площадка за паркиране и врата на оградата и тъкмо ги попривършвам. Нормално вече да искам да си взема кола, нали?
                      Нормално е, естествено, но бързането може да ти изиграе лоша шега. Затова се опитай да потиснеш тия чувства и действай разумно, освен ако парите не те бият през пръстите.


                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение
                        И това че там колите нямали ръжда жестоко се лъжеш.........Точно там и в Австрия са най-големите ръжделници поради причината че хвърлят много силни соли зимно време,които разкатават мамата на каросерията.Там и коли с поцинковани каросерии ръждясват яко,та представиси ако е с непоцинкована.
                        Тука бъркаш вече зависи от коя част на Германия са За Австрия не коментирам там е ясно че са, но не в цяла Германия вали цяла зима сняг от до
                        156 2.4JTD 136+ PS

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от novice Покажи съобщение
                          Ами при положение, че се свързах с няколко души в Германия - питам ги за колите, скорости, мотор, ръжди - казват ок са колите, без ръжда и даже имат TUV. А всички знаем какво е TUV и че той не се минава току така, като българския ГТП.
                          Да, капризен съм, не искам ръждив и разтропан боклук или нещо, което е с негледан двигател и което иска един чувал с пари за да стане кола. За мен не е нормално да пръсна близо 8 бона за кола от автокъща и тя да се нуждае от ремонт за още 1-2 бона, за да става за нещо въобще и то да е с недоказана история. И най-малкото жените от вкъщи също ще се возят в тая кола, всички знаем какви мрънкала са жените, когато пръснем някакви пари за един боклук и му станем роби да го поддържаме после, нали?
                          Никъде не съм казал някой да ми я кара за без пари за едните сини очи и усмивка, определих каква е стойността на колата, а плюс нея ще се договаряме с човека, който би я докарал и затова питам и тук, ако имате познат, проверен човек, който да е вършил такава работа на хора от форума и те да са останали доволни от него. Явно няма, здраве да е, ще търся други канали за действие.
                          Окачване може и да се прави, ма на тая кола, която гледах не беше само за окачването. Беше тръгнала и ръждата отдолу, а жена и ръжда тръгнати ли, всички знаем, спиране няма. Иначе колата се нуждаеше от нови гуми и джанти, понеже със 17-ките джанти е като рапърска кола и вози като КАМАЗ. Който се е возил на руски камион, ще ме разбере. Отделно гумите за тях струват майка си и баща си.... Салонът се нуждае от смяна, понеже беше опърпан. Дисковете и накладките отпред и отзад, задното гърне, евентуално гарнитурата на главата отложена във времето и съедитинеля с маховика. Имаше си добра сервизна клнижка вярно, ма на тоя добър мотор за 5К освен да му купя едно евтино но запазено италианско 4-врато купе за 2К с мотор тоталка и да им направя сватба после, вместо да се занимавам с ремонти и да отворя магазин за части за 147 с остатъците... Та така...
                          За чакане... аз имам книжка от 8г. и нямам кола. Тука от 1 година планирам как да си направя площадка за паркиране и врата на оградата и тъкмо ги попривършвам. Нормално вече да искам да си взема кола, нали?
                          Относно джантите не си прав.Моята е с 17- ки и вози много добре.Не знам какъв Камаз те гони !Аз на моята като я взех веднага и сложих нови летни гуми Hankook K115 за 760 лева четирите.И ако 8 години не си карал кола по добре си джиткай с колелото !!!
                          Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                          Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                          sigpic

                          Comment


                          • #73
                            А значи като не е карал някой еди колко си години и после автоматично може да кара повече щото някой форумен "специалист" така е рекъл...
                            Със 17-ките по кръпките на България беше такова жалко изживяване с тоя малък хечбек, че не е истина.
                            Да не взимам от Германия или Австрия, ми да чакам на джамбазите от тук ли?! Ей сега му звъня на поредния хубавец от Драгичево пуснал копърка за 4600, дето е написал, че иначе колата е в София и почвам с въпросите: Има ли ръжди колата, има ли сервизна книжка, пали ли веднага, проблеми с мотора. - Колата е изправна, взимах я за сина, ма той замина в чужбина... Сина си я взима за него, ма не помня дали има сервизна книжка, обаче пали веднага... Ръжди няма, ма не може да я караш на сервиз, няма кой да се занимава да ти обръща внимание... Е извинявам се много, аз и да искам да похарча повече от 5, явно няма кой да ми внесе кола която да струва толкова и да е наистина гледана. Кво да ги чакам? Отивам при някой от тия и му викам може ли да внесеш кола по поръчка на друга цена - те не та не. Е кво да ги чакам, те явно ни мислят за безгръбначни и безмозъчни, които трябва да купуват единствено боклуците на кило, които внасят.
                            Last edited by novice; d.m.y г., 15:45.
                            За какво му е на човек манекенка, като си има Алфа 147...

                            Comment


                            • #74
                              Първоначално публикувано от novice Покажи съобщение
                              А значи като не е карал някой еди колко си години и после автоматично може да кара повече щото някой форумен "специалист" така е рекъл...
                              Със 17-ките по кръпките на България беше такова жалко изживяване с тоя малък хечбек, че не е истина.
                              Да не взимам от Германия или Австрия, ми да чакам на джамбазите от тук ли?! Ей сега му звъня на поредния хубавец от Драгичево пуснал копърка за 4600, дето е написал, че иначе колата е в София и почвам с въпросите: Има ли ръжди колата, има ли сервизна книжка, пали ли веднага, проблеми с мотора. - Колата е изправна, взимах я за сина, ма той замина в чужбина... Сина си я взима за него, ма не помня дали има сервизна книжка, обаче пали веднага... Ръжди няма, ма не може да я караш на сервиз, няма кой да се занимава да ти обръща внимание... Е извинявам се много, аз и да искам да похарча повече от 5, явно няма кой да ми внесе кола която да струва толкова и да е наистина гледана. Кво да ги чакам? Отивам при някой от тия и му викам може ли да внесеш кола по поръчка на друга цена - те не та не. Е кво да ги чакам, те явно ни мислят за безгръбначни и безмозъчни, които трябва да купуват единствено боклуците на кило, които внасят.
                              Честно казано когато я купувах не ме интересуваше с какви джанти е.Просто на късмет ,че бяха 17-ки и то алуминиеви.Но дори и да беше с 12-ки железни пак щях да я взема и после да ги сменя.Мисълта ми е, че ти си се хванал за тия джанти.Смисъл карат ти кола перфектна без ръжда ,кожен салон ,че ти не си падаш по найлона пали от раз не клопа окачването и така нататък но е с джанти 17-ки и гумите са за смяна и ти не я взимаш заради това така ли е или не ? Само гледай да не си противоречиш
                              П.П
                              Нищо лично ама да не си влах...че нещо писането ти се разминава.Малко не разбрано поне за мен !
                              Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                              Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                              sigpic

                              Comment


                              • #75
                                Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
                                Нищо лично ама да не си влах...че нещо писането ти се разминава.Малко не разбрано поне за мен !



                                Абе колега ти имаш ли си хал хабер какво значи ,,влах,,?
                                SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                                Comment

                                Working...
                                X